Naprawa pojazdów w Gdańsku.

Zawsze chciałam odwiedzić to piękne miasto na północy naszego kraju, jednak nigdy jakoś nie było okazji. Co więcej, odkąd pracuję na stałe, to oczywiste, że nie mogę sobie pozwolić na częste wycieczki. Tydzień temu rozpoczęły się wakacje, więc postanowiliśmy z mężem ustalić wspólnie jakiś termin i pojechać do Gdańska.

Powody były dwa — ku mojemu zdziwieniu, on też nigdy tam nie był. Druga sprawa to wiadomość od cioci, że właśnie przeprowadziła się do miasta, które chcieliśmy odwiedzić. Fantastyczne zrządzenie losu. Lepszego wyjazdu nie mogliśmy sobie wymarzyć, ponieważ ciocia szczerze zapraszała nas do siebie. To oznaczało, że odwiedzimy naszą kochaną krewną oraz że zaoszczędzimy na noclegach. Zdecydowaliśmy, że wyruszymy końcem lipca, bo wtedy pogoda zapowiadała się słoneczna. Chcieliśmy za wszelką cenę wykorzystać te wakacje i uniknąć deszczu. Wszystko było już zorganizowane, a walizki spakowane, położyliśmy się spać, by zaraz nad ranem wyjechać.

Podróż minęła dosyć szybko, pomimo wielogodzinnej jazdy. Jedno nas zaniepokoiło – pod koniec wycieczki coś zaczęło stukać w aucie. Zdziwiliśmy się, tym bardziej że specjalnie robiliśmy przegląd przed naszą wyprawą. Nie czekając, wyszukaliśmy w Internecie portal mechanika Gdańsk, by tam szukać pomocy. W zakładce „naprawa samochodów Gdańsk” znaleźliśmy wiele zakładów, jednak bardzo oddalonych od miejsca, w którym mieszkała nasza ciocia. Postanowiliśmy rozpakować u niej walizki i zastanowić się na spokojnie, co dalej robić. Wiedzieliśmy, że to chyba nic poważnego, dlatego się nie denerwowaliśmy. Musieliśmy jednak sprawdzić, co jest przyczyną dziwnych dźwięków dobiegających spod maski auta. Szczęśliwy traf chciał, że gdy jechaliśmy do sklepu, zobaczyliśmy szyld: naprawa pojazdów Gdańsk. Zostawiliśmy tam nasze auto, ale nie na długo. Rano zadzwonił do nas pan mechanik, by powiadomić, że samochód jest już sprawny i możemy go odebrać. Wszystko dobrze się skończyło i mogliśmy spokojnie skupić się na naszych wakacjach. Przed nami tyle pięknych miejsc do zwiedzania oraz kąpiel w morzu.