Nowoczesny marketing – sms

https://playsms.pl/narzedzia/

Skuteczny marketing opiera się na wypracowaniu metod i sposobów kontaktu z klientem. Dotarcie do szerokiej rzeszy kupujących pozwala zwiększyć sprzedaż, zapewni stały kontakt z potencjalnym odbiorcą, zainteresowanym naszymi produktami. Od wielu lat korzystano z kontaktu mailowego. Wysyłanie maili pozwalało na stosunkowo szybkie poinformowanie klienta o najnowszych promocjach, nowym asortymencie, zachęcenie do odwiedzenia strony internetowej lub sklepu. Wraz z doskonaleniem metod filtrowania poczty, pod kątem niechcianych treści, skuteczność tej metody spadła. Większość wiadomości zawierających reklamy trafia obecnie do folderu SPAM, z którego jest automatycznie usuwana.
Od kilku lat stosuje się z dużym powodzeniem newsletter sms. Jest to bardzo skuteczny sposób dotarcia do klienta. Umiejętne wykorzystanie wiadomości tekstowych może kilkukrotnie zwiększyć sprzedaż. Dzięki wysyłaniu sms-ów z informacją o wyprzedażach, krótkotrwałych promocjach, lub ofertach skierowanych do konkretnych osób lub grup odbiorców, można osiągnąć bardzo dobre efekty. Ważną zaletą jest szybkość i skuteczność otrzymywania informacji przez kupujących. Od momentu wysłania wiadomości do jej odczytania mija kilka sekund. To nie możliwe w przypadku korzystania z e-maila. Nawet, jeśli wiadomość nie zostanie odrzucona przez filtry antyspamowe i trafi do skrzynki odbiorczej, niekoniecznie zostanie przeczytana przez właściwą osobę. Wielu ludzi nie korzysta z maili lub czyta je sporadycznie, co jakiś czas. W ten sposób istnieje duże prawdopodobieństwo, że promocje, czy oferty specjalne stracą ważność, zanim klient zdąży z nich skorzystać.
Newsletter sms jest bardzo skuteczną formą marketingu. Ma wiele zalet, ale ma też wady. Numer komórkowy jest obecnie jedną z danych osobowych, nie możemy więc wysyłać informacji bez zgody właściciela. Kolejną wadą jest to, że trzeba bardzo uważać, aby nie stracić klienta. Zbyt agresywny marketing, wysyłanie zbyt wielu wiadomości tekstowych może odstraszyć kupującego i wzbudzić u niego niechęć.